dilluns, 17 de febrer del 2014

Notes finals primer quadrimestre (2013/2014)


Aquest primer quadrimestre del meu últim curs m'he matriculat de 7 assignatures, entre les quals hi ha les d'anglès (Anglès I i II), que he convalidat amb el First Certificate in English i la de Pràctiques, que consta de 12 crèdits. Així doncs, la meva càrrega de treball real ha estat de 36 crèdits repartits en 5 assignatures. Estic molt content amb les notes obtingudes, sobretot amb la de Pràctiques, on he obtingut una nota de 10 amb Matrícula d'Honor.
  • Idioma modern I: Anglès: Reconegut
  • Idioma modern II: Anglès: Reconegut
  • Tractament i publicació d'imatge i vídeo: 8 (Notable)
  • Sistemes de gestió de continguts: 8,1 (Notable)
  • Usabilitat: 8,7 (Notable)
  • Composició digital: 9,2 (Excel·lent)
  • Pràctiques (àrea): 10 (Matrícula d'Honor)
Molt aviat començaré el segon quadrimestre, però ja no publicaré noves PACs, pràctiques o activitats. El motiu és que només em queda una assignatura: el Treball de Final de Grau (TFG), que m'ocuparà tot el temps del que disposi durant aquest últim semestre del Grau Multimèdia i que no generarà prou contingut nou com per a publicar-ho aquí.

De totes maneres, seguiré publicant contingut nou, com ara articles de la sèrie "Com abordar l'assignatura", més llibres de PACs i pràctiques i tot tipus de notícies i contingut relacionat amb la multimèdia. Per estar al dia de tot el que vaig publicant us recomano seguir-me al Twitter a @jordi_llonch.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada