dimecres, 5 de juny del 2013

[Travel Cards] Entrevista al diari Cinco Días

Ara fa unes setmanes que no escrivia res de nou, he estat molt ocupat amb les entregues finals del quadrimestre, la feina i les Travel Cards, aquell producte que integra un traductor multilingüe per a viatgers amb una baralla de cartes de pòquer i que vaig intentar comercialitzar per mitjà d'una campanya de finançament col·lectiu a Goteo (però que no va recaptar els fons mínims necessaris per a posar-ho en marxa) i del que n'he parlat altres vegades al blog.

A principis del quadrimestre em vaig apuntar a la V Competició Nacional Startup Programme, una competició inter-universitària d'emprenedors a la qual em presentava en representació de la UOC i on he estat escrivint un pla de negoci amb assessorament d'experts en empresa de PwC de manera paral·lela als estudis fins fa un parell de setmanes, quan vaig assistir a la final de la competició a Madrid i on vaig disposar de 4 minuts per exposar el producte davant de 200 persones, entre les quals hi havia el jurat i 40 inversors.

No vaig guanyar res, però va ser una experiència molt enriquidora que em va permetre conèixer a altres joves emprenedors de la resta de l'estat espanyol, així com l'Ana Jiménez Jarco i el Jorge Bronet Campos, professora i director de la UOC a Madrid, respectivament. Em van acollir i tractar molt bé durant la meva estada i van ser els meus amfitrions a la ciutat de Madrid.

En acabar l'exposició vaig despertar l'interès a un periodista i vaig tenir la sort de ser entrevistat pel diari econòmic Cinco Días, el qual es va interessar per les Travel Cards. Podeu veure la notícia completa aquí sota, on també entrevisten a alguns altres participants de la competició.


Participar en aquesta competició m'ha aportat una visió més oberta de la que jo tenia sobre l'empresa i l'enorme feina necessària per tirar endavant un projecte. He après molt, tant en els àmbits professional i educatiu, així com a nivell personal i espero seguir endavant amb el meu projecte per a posar-lo al mercat ben aviat.

2 comentaris:

  1. Admirable, Jordi!
    Un gran projecte, una gran experiència, felicitats
    :-)

    Núria

    ResponElimina