dimecres, 6 de febrer del 2013

Notes finals primer quadrimestre (2012-2013)

Ahir a la tarda vaig rebre 5 sms seguits de la UOC amb les notes finals d'aquest quadrimestre, un dia abans de la data oficial. Aquest semestre he tingut molt de treball a la meva feina, la qual cosa m'ha deixat menys temps per a la UOC, de totes maneres estic molt content dels resultats obtinguts, ja que considero que es corresponen amb l'esforç que he dedicat a cada assignatura. Els resultats són:

  • Fotografia digital: 8,3 (Notable)
  • Disseny d'interfícies multimèdia: 8,3 (Notable)
  • Animació: 8,6 (Notable)
  • Física per a multimèdia: 9,3 (Excel·lent)
  • Mercat i legislació: 10 (Matrícula d'Honor)
Aquests dies no publicaré gaire contingut nou, però reprendré el mateix ritme de publicacions quan comenci el següent quadrimestre. Mentrestant em podeu seguir al Twitter, on acostumo a publicar contingut relacionat amb la multimèdia, els nous mitjans, la cultura i el pensament contemporani, entre d'altres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada