dilluns, 16 de desembre del 2013

[Pràctiques] PAC 2: Seguiment de les pràctiques

El segon lliurament de l'assignatura Pràctiques conté tota la feina que he dut a terme fins a la data del lliurament, així que inclou informació sobre el punt de partida de la feina a realitzar i informació i explicació del treball realitzat.

En concret detallo els objectius de les pràctiques estic desenvolupant a Groupiest, com ho estic fent, faig una anàlisi de la tecnologia que utilitzo per a la realització de la feina, proporciono un calendari de lliuraments a l'empresa efectuats fins a la data i detallo els recursos i bibliografia que he emprat per a la realització de la feina.

Com vaig definir a la PAC 1: Pla de treball de les pràctiques, continuo amb el rol d'analista de la usabilitat del lloc www.groupiest.com i segueixo amb el mateix calendari i ritme d'entregues virtuals i presencials proposats. Haig de dir que estic molt content pel tracte rebut a Groupiest i a Incubio, ja que m'han atorgat una capacitat de decisió força elevada i m'han donat força llibertat per a orientar el projecte cap allà on considero idoni. 

Qualificació: "A"

Per accedir a la PAC fes clic a "Més informació".


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada