Les característiques de l'entorn digital, condicionen de forma directa qualsevol projecte que es pretengui interactiu i en acord al moment cultural actual. Mitjançant l'anàlisi i la crítica, a la llum del model de referència què proposa Echeverría, és possible fer-se una imatge general de quines són les flaqueses i els punts forts de les diferents plataformes amb què interaccionem sigui un caixer automàtic, una rentadora o una xarxa social.
La publicació continuada de noves aplicacions, fa que massa sovint es llencin al mercat aplicacions sense una fase prèvia d'anàlisi de les aplicacions existents i de les potencials possibilitats de millora; procediments indispensables per a qualsevol projecte que pretengui ser original, creatiu i fer avançar el coneixement.
El coneixement de l'entorn actual i la revisió, anàlisi i crítica de les plataformes existents és el millor camí per a plantejar projectes solvents i amb interès general.
Aquesta segona PAC es divideix en dues parts diferenciades, però molt relacionades entre sí. A la primera part es treballen les característiques més importants del tercer entorn aplicades a diferents plataformes interactives, mitjançant l'anàlisi i la crítica de 3 plataformes interactives.
A la segona part començarem a definir el projecte sobre el que volem treballar a la pràctica de l'assignatura, que ha de vehicular el treball de tot el curs. Per a fer-ho, caldrà buscar aquells aspectes de la multimèdia en els que podem aportar millores interessants, propostes innovadores i creatives que s'adeqüin de forma natural a l'entorn digital.
"Qualificació: A"
Fes clic a "Més informació" per a accedir a la PAC.
Buen trabajo Jordi ;)
ResponEliminaSe merece una A :p
¡¡Gracias Javier!!
EliminaLa verdad es que le he dedicado bastantes horas, a ver qué opina mi consultor.
Saludos :)