divendres, 18 de juliol del 2014

Notes finals segon quadrimestre (2013/2014)


Finalment ha arribat el final del meu últim semestre del Grau en Multimèdia a la UOC, un semestre on només he cursat l'assignatura Treball final de grau. Estic molt content de la feina feta i de la nota obtinguda, un 9 (Excel·lent).

Aquest estiu he decidit no fer vacances per a continuar amb el desenvolupament de Sharing Academy i posar-ho en marxa a principis del curs vinent per a que tots us en pugueu beneficiar. Si algun de vosaltres està per la zona de Barcelona a principis d'agost, m'agradaria entrevistar-vos per a que em diguéssiu quines necessitats educatives teniu i com podem ajudar-vos.

Em podeu contactar a través del formulari de contacte, al twitter o a través del meu correu electrònic els que el tingueu.

Us desitjo un bon estiu a tots i totes!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada