divendres, 1 de març del 2013

[Animació] Animac'13: 17a Mostra Internacional de Cinema d'Animació de Catalunya

Del 28 de febrer al 3 de març té lloc a Lleida l'Animac'13, la 17a Mostra Internacional de Cinema d'Animació de Catalunya (organitzada per l'ajuntament de Lleida i la Generalitat de Catalunya). L'Animac és una mostra no competitiva dirigida als artistes que usen l'animació com a instrument d'expressió personal. A més a més, és un lloc de trobada per als artistes, un laboratori de formació d'idees i un lloc on establir relacions entre diferents disciplines artístiques.

En el següent vídeo podeu veure un tast del que s'hi projecta durant aquests dies:

Gràcies a un concurs de La Vanguardia, vaig guanyar una entrada per la mostra, així que hi vaig assistir i em va agradar molt tot el que hi vaig veure. A part de les projeccions i de les conferències també inclou una àrea de creació anomenada Animacrea, que consisteix en tallers d'animació emprant la tècnica de l'stop motion en diferents formats on els assistents al certamen poden jugar i aprendre a fer animacions amb aquesta tècnica amb l'ajuda de professionals.

El vídeo que vaig presentar al concurs i que em va permetre guanyar l'entrada és el següent:

Si us agrada gaudir de l'animació i descobrir animadors, tant ben establerts (vaig conèixer el dibuixant, actor i còmic Joaquín Reyes de Muchachada Nuí) com emergents, us recomano que us passeu per Lleida fins el diumenge dia 3.

Web oficial: Animac.cat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada