diumenge, 30 de setembre del 2012

[Travel Cards] Entrevista al programa de ràdio Empenta

Dissabte 29/09/2012 vaig tenir l'honor de ser entrevistat en directe al programa de ràdio Empenta, capitanejat per en Pau García-Milà i en Jordi Collell on vaig parlar de les Travel Cards. L'Eduard Sanmartí va fer una excel·lent presentació de la baralla-traductor multilingüe per a viatgers i després vaig intervenir responent a les preguntes que em van proposar per a donar a conèixer el projecte.

Haig de dir que estava una mica nerviós, però va ser una experiència molt enriquidora i em va agradar molt el tracte que vaig rebre. Estic molt agraït a tot l'equip del programa.

Podeu escoltar l'entrevista íntegra a continuació a partir del minut 33:


Per als que no conegueu el programa, es defineix a sí mateix com l’espai de les persones amb idees i projectes de Catalunya. Un programa on intentem ajudar, aconsellar i difondre els nous projectes que neixen al nostre país. D’emprenedors no ens en falten. Només cal donar-los veu i una empenta per tirar endavant!

Encara queden 23 dies per a aconseguir el finançament mínim per a tirar endavant el projecte, però fa uns dies que no aconseguim aportacions noves i ens hem quedat estancats al 7 % de la inversió. Si encara no has fet la teva aportació, t'agrairia que la fessis ara mateix. A més, encara ens fa falta difusió, així que faig una crida a compartir el projecte a les teves xarxes socials i a difondre'l entre els teus familiars i amics:

Web Empenta: Empenta
Facebook Empenta: facebook.com/empenta
Twitter Empenta: @empenta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada