diumenge, 3 de juny del 2012

[Creativitat i estètica] Pràctica: Direcció d'art i publicitat de l'aplicació Travel Cards

    
La pràctica final de l'assignatura està constituïda per tres parts, aquells que hagin seguit l'avaluació continuada només caldrà que realitzin les dues primeres i els que hagin optat pel model d'examen final, hauran de realitzar les tres. En el meu cas només he realitzat les dues primeres, ja que vaig optar per seguir l'avaluació continuada.

Aquesta pràctica consisteix en desenvolupar un projecte interactiu a partir d'una campanya publicitària. Es tracta de posar així en pràctica els coneixements de direcció d'art adquirits. El projecte està dirigit a l'àmbit multimèdia, de manera que es tracta de desenvolupar una aplicació interactiva aplicant també els coneixements de tècniques creatives i una mirada contemporània que tingui en compte la cultura visual digital en què estem immersos i sobre la qual també hem treballat als materials.

La primera part consisteix en desenvolupar un brief creatiu i una idea de campanya publicitària i la segona, en realitzar la proposta gràfica per a una nova campanya d'una marca i un producte escollit per l'estudiant. En el meu cas he escollit l'aplicació per a dispositius mòbils Travel Cards, desenvolupada per mi mateix.

Qualificació: "B"

Fer clic a "Més informació" per accedir a la Pràctica.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada