dimecres, 8 de febrer del 2012

Notes finals primer quadrimestre (2011-2012)


Ahir van començar a arribar les notes finals d'aquest primer quadrimestre del curs 2011-2012 i puc dir que estic molt content amb els resultats obtinguts. Aquest semestre vaig apostar fort en els estudis i he estat capaç de tirar endavant 6 assignatures, que es diu ràpid, mentre treballava a temps parcial (al 60%) a la meva feina. Els resultats han estat els següents:
  • Competència comunicativa per a professionals de les TIC: 7,4
  • Programació web: 8
  • Administració i gestió d'organitzacions: 9
  • Matemàtiques per a multimèdia II: 9
  • Imatge i llenguatge visual: 9
  • Iniciativa emprenedora: 9
Durant els dies següents publicaré poc contingut nou, però tornaré amb més regularitat quan comenci el nou curs a finals de febrer. Mentrestant em podeu seguir al Twitter, on aniré publicant tot tipus de contingut relacionat amb la multimèdia.

1 comentari:

  1. Hola, buscant informació de la UOC m'ha sortit el teu bolg, el trobo molt interessant i vaig que has fet Programació Web, jo l'estic fent aquest semestre i trobo que no hi han prous exemples corretgits per tirar endevant i m'agradaria saber si em podries passar les PAC del semestre passat per veure per on van els trets. Et deixo el meu email de la UOC

    mamigop@uoc.edu

    Gràcies i que vagi bé

    ResponElimina