dimecres, 2 de març del 2011

Comença el segon quadrimestre


Que ningú s'atabali! Avui és dia de familiarització amb "la meva UOC", de retrobament de companys i de presentacions a les aules. Pels qui comencen ara, és normal saturar-se amb tants missatges als fòrums, però en qüestió de pocs dies el volum d'aquests anirà disminuint.

M'agradaria compartir un parell de recomenacions per fer avui o el més aviat possible:
  • Organitzar la pàgina de "la meva UOC" per tenir accés a les aules ràpidament. Podeu arrossegar els mòduls que feu servir menys a baix de tot.
  • Exportar el calendari d'activitats a Google Calendar, que alhora es pot sincronitzar amb el mòbil. A mi no sempre m'exporta totes les cites, així que recomano revisar-ho un cop feta l'exportació.
I entrant en matèria, avui comença el mòdul 1 de Narrativa interactiva, on aprendrem què és un guió. Pels qui encara no tingueu els materials en format paper, podeu fer servir les versions en PDF i Web a la secció Secretaria / Els meus materials.

Bon inici de curs a tots i totes!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada